Sveiki atvykę į mano blog'a!Tai apie mane,mano gyvenyma,draugus,dainas ^.^




2011 m. kovo 15 d., antradienis

Priminimas.

Sveiki.Vistiek gaunu daug laiškų kurios jūs rašote jog aš esu netikra.Truputį nusibodote su tomis nesąmonėmis...Tai gal man pradėti video kelti?Ir labai labai prašau nerašykite amžinai į skypę:Milita,tu tikra?
Nežinau kaip jums dar įrodyti?Kas netiki,tas netiki.Tegul nelenda jei netiki :)
Susitarėm?:)Dėkoju kad išklausėte;)*Na o jei kils kokių klausimų parašykite asmeniškai :)
P.S į komentarus parašykite jei norėsite gauti mano telefono numerį.Gal taip patikėsite?:)
Bet tik labai prašau-NEPLATINKITE!Nes turėsite bėdų netik su manimi...
Dėkoju.
Milita:*

8 komentarai:

  1. Būtu šaunu , jei keltum video . ; ))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Agnne-Pasistengsiu įkelti keletą video ;)
    Kamilė-Na nežinau,greitai įkelsiu naują pranešimą,gal net video su telefono numeriu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na gal gali man duoti? Parasyk man ir prvt

    AtsakytiPanaikinti
  4. butu saunu jeigu duotai tel nr;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Galietum gal bent 1 veodeo butu labau saunu ;)
    Gal galietum ir i mano laiskus atsakyti ir y sawo bloga dazniau rasyti ? ;D
    sU ♥ Greta

    AtsakytiPanaikinti
  6. gal gali man duoti savo telefono numeri mano gmail ; roxie7roxie@gmail.com ačių iš anksto

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai prasau gal galėtum savo numerį man duoti? Aš tikrai neplatinsiu nes nemėgstu platint kitų zmoniu numerius :) parasyk man į gmail: militafanai@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti