Sveiki atvykę į mano blog'a!Tai apie mane,mano gyvenyma,draugus,dainas ^.^




2011 m. kovo 24 d., ketvirtadienis

Mano telefono numeris

                                    IŠTRINTA                                                  
 

9 komentarai:

  1. Milita ar gali man parasyti i mano el.pasta savo numerį/? rašyk į šitą el.pašta:
    pupuliuke104@gmail.com
    Oky? labai laukiu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Milita ar gali man parasyti i mano el.pasta savo numerį? rašyk į šitą el.pašta:
    zippfm14@one.lt
    Okey? Labai lauksiu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jei gali parasyk savo telefono numery,neskambinesiu tik noriu siektiek susipazinti. mano el pastas aaiste.ivokait066@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man ir galietum as neskambinu niekam bavek :D
    Mano el pastas : gretule159@gmail.com
    Ir gali atsakyt y mano klausimus o.o :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. labas gal galėtum ir man duoti savo telefono numerį PRAŠAU;) p.s ar tu turi tikrą facebook

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labukas Milita, gal galėtum amn parašyti į šį gmail savo numerį?: militafanai@gmail.com :) Labai prašau, norėčiau su tavimi susipažinti ir tapti geromis draugėmis:)))

    AtsakytiPanaikinti
  7. labas :p), davaij parasyk man i gmail noriu gmaila, noriu susipazint su ziauriai achuena pana, nebijok neplatinsiu tavo gmail :)) tik prasau parasyk!!!!!!!!!!!!!! pasisveikink@inbox.lt

    AtsakytiPanaikinti