Sveiki atvykę į mano blog'a!Tai apie mane,mano gyvenyma,draugus,dainas ^.^




2011 m. balandžio 4 d., pirmadienis

Yay :D


Jau siandien startuoja ,,Vaiku balso,, balsavimas!
Ir buciau labai dekinga visiems, kurie balsuotu uz mane...
Si karteli Jusu palaikymas Man yra ypatingai svarbus, nes jeigu Jusu deka surinkciau daug balsu, sekantis pasirodymas ,,Vaiku Balse,, jau butu Siemens Arenoje.
Labai aciu balsuojantiems draugams ir gerbejams :)))
Linkejimai, buckis :*
 
Milita ;*

4 komentarai:

  1. Hi Milita! Unfortunately I can't vote, but I made this for you: http://i55.tinypic.com/20gnpcz.png
    I wish you all the best!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika, as esu tavo didziausia gerbeja. Noreciau paklasuti, o tavo mamos vardas Sonata? jei taip tai as esu is sokiu pazistama :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Egle-Taip jos vardas yra Sonata.Labai malonu ;)

    AtsakytiPanaikinti