Sveiki atvykę į mano blog'a!Tai apie mane,mano gyvenyma,draugus,dainas ^.^




2011 m. balandžio 8 d., penktadienis

Laukiu Nesulaukiu!!!

Sveiki.Jau šiandien ,,Vaikų Balsas 2011'' Būtinai isijunkite tv3 19:10.Ir balsuokite,labai prašau!:)Kažkaip negaliu sulaukti..! :D* Tikiuosi komisijai su daina patiksiu.
Milita

5 komentarai:

  1. Gaila,kad nepatekai i super finala.. Vistiek manau,kad buvai ten daug vertesne buti!! na bet buvo kaip buvo.. Visuomet liksi man geriausia, stilingiausia, graziausia ir pan. :)**

    AtsakytiPanaikinti
  2. Atrodiai nuostabiai !!!
    Ir dainavai puikiai! =]**

    P.S Tu geriausi ! :)*

    AtsakytiPanaikinti
  3. Hey Milita! did you stop blogging? :(

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aciu jums visiems!Atleiskite kad truputeli apleidau blog'a.Bet tikrai dar ji rasysiu ;) P.S nebeturiu LT raidziu ;) Aciu visiems kas mane palaike bet...Yra kaip yra :)
    Milita:*

    AtsakytiPanaikinti
  5. P.S tu rikra ir prasau koks yra tavo facebooke ten yra ir tavo fakiu: ir beto nuostabiai pasirodei

    AtsakytiPanaikinti