Sveiki atvykę į mano blog'a!Tai apie mane,mano gyvenyma,draugus,dainas ^.^




2010 m. gruodžio 21 d., antradienis

Jums.

Sveiki.Kaip matote čia negalima susirašinėti,tai aš jums duosiu savo El paštą,kad galėtumėte susisiekti su manimi.
El.paštas:milichiukas.daiker@gmail.com
Facebook:Milita
Friendsclub:Militelee@friendsclub.lt
-------------------------------------------------------------------------------------
Taigi kvieskite mane į šias visas anketas.
Dėkoju.
Milita

4 komentarai:

  1. Facebook parašyta, kad neturi friendsclub, o čia rašai kitaip ! :DDDDDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. tai kad ji juo nesinaudoja ir delto taip fb raso ji:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tam friendsclub.lt, įvedžiau militelee ir išmetė apie 30 anketų Militos Daikerytės. :D Patarčiau ir paprašyčiau įkelti nuorodą savo anketų. :))

    AtsakytiPanaikinti